חניוני מאיה- מומחים בשיפוץ חניונים

תכנון ובניית חניון הן משימות לא קלות בכלל, ולכן לעיתים בעלי חניונים צופים בחניון שלהם מאבד מיופיו ומהיעילות שלו ככל שהימים עוברים. בגלל שמדובר במבנה מאוד גדול ומסיבי, לרוב נראה שצריך להשלים עם המצב שלו ולקבל את הפגמים שמופיעים עם הזמן. אם אתם בעלים של חניון חשוב שתדעו שכלל לא כך הדבר. שיפוץ חניונים היא משימה אפשרית וריאלית וכאשר משאירים אותה לאנשי מקצוע, היא אפילו פשוטה במיוחד.

שיפוץ חניונים – מה אפשר לעשות?

כאשר אנשים מספרים לך שהם משפצים את הבית שלכם אתם יכולים להעלות על דעתכם כמה דברים שהם כנראה עושים כמו צביעת הקירות, שינוי הרהיטים והתאורה או אפילו שינוי תכולת החדרים. אך שיפוץ חניונים הוא דבר פחות אינטואיטיבי שבעלי חניונים רבים מתקשים להעלות על דעתם ולכן מתייאשים עוד לפני התחילו את התהליך. אנחנו בחניוני מאיה מתמחים בין היתר גם בשיפוצי חניונים ונשמח לסייע לכם להחזיר את החניון שלכם להיראות כמו חדש, הנה כמה דוגמאות נפוצות לדברים שעושים בשיפוץ חניון.

החלפת והתאמת תאורה

תאורה היא דבר מאוד חשוב, הן באופן כללי והן כאשר מסתכלים על החוויה בחניון. בגלל שחניונים לרוב נמצאים מתחת לאדמה, התאורה המותקנת בחניון היא זאת שתקבע את רמת האור ובהמשך לכך את האווירה בו. החלפת התאורה צריכה להתבצע על ידי אנשי מקצוע אשר גם יסייעו בהתאמת התאורה לחניון, לפתחים שלו ולכמות האור הטבעי שנכנסת אליו. תופתעו לגלות כמה התאורה משפיעה על הנראות של החניון, לא רק בלילה. למנורות מותאמות לחניונים לחצו כאן

תאורה בחניון לפני עבודות תחזוקה
תאורה בחניון אחרי עבודות תחזוקה

צביעת קירות

מכירים את זה שאתם חונים בחניון גדול, הולכים לסיבוב במרכז לידו וכשחוזרים אתם פשוט לא מוצאים את האוטו שלכם? צביעת קירות הוא המענה הטוב ביותר כדי למנוע את המצב הזה נוסף על כך שהוא גם כן, בדומה לתאורה, משפיע מאוד על הנראות של החניון ומחיל עליו אווירה חדשה ורעננה. צביעת קירות החניון היא משימה יחסית פשוטה ביחס לשאר הדברים שלרוב עושים בחניונים ולכן כדאי לעשות אותה מדי פעם על מנת לרענן את החניון ולשמור על הנראות שלו.

צביעת רצפה

בדומה לצביעת קירות גם צביעת רצפה היא סך הכל משימה די פשוטה ולכן אם אתם מעוניינים בחידוש האווירה בחניון שלכם זאת בהחלט משימה שכדאי לכם לשקול. מעבר לכך שישנה צביעה חשובה לחניון כמו צביעת חניות נכים או חניות שמורות, נראות הרצפה עוזרת לחניון להיראות מזמין וחדש וגם עוזרת לנכנסים אליו להתמצא בחניון ולמצוא את הרכב שלהם כשהם חוזרים ליציאה.

תיקונים

כאשר מדברים על שיפוץ חניונים לא בהכרח חייבים לדבר על שיפוץ כללי ומסיבי של החניון. ישנם לפעמים כל מיני ליקויים ופגמים בחניון אשר ניתן לתקן באופן נקודתי וחשוב לא להזניח. בין אם מדובר לדוגמא בנורה תקולה אשר מחשיכה איזור מסוים או איזה שהיא מהמורה ברצפה, כדאי מאוד לטפל בכך במהירות כדי לא לפגוע בחוויה של הנוסעים והחונים בחניון ולא לתת לה להחמיר אך אל דאגה, גם זה שירות שתוכלו לקבל בחניוני מאיה.

אחזקת חניונים, תפעול חניונים, ניהול חניונים ושיפוץ חניונים שמבוצע על ידי חניוני מאיה

ניקוי

כל הליכי השיפוץ חשובים מאוד אך אם לא שומרים על החניון הם בעצם לא כל כך משנים. ניקוי החניון צריך להתבצע באופן יחסית תדיר. סיבה ראשונה היא בגלל הכמות הגדולה של האנשים אשר עוברים בחניון וסיבה שניה היא בגלל שרכבים יכולים להשאיר לכלוכים כמו סימני צמיגים או בוץ בחניון ובעצם לפגוע ברצפה ובקירות וכיוצא בכך בנראות של החניון.

אחזקת חניונים ע״י חניוני מאיה

שיפוץ חניונים כחלק מניהול חניונים

עוד טרם מדברים על שיפוץ החניון חשוב לדבר על הניהול שלו. ישנה אופציה של שכירת חברה מנהלת אשר דואגת לכל מה שצריך בחניון. תחזוקה תדירה ויום יומית של החניון מסייעת לשמור עליו מסודר ומאורגן ומונעת הוצאות גדולות על שיפוץ וחידוש של החניון לאחר תקופה ממושכת של הזנחה. אם החניון שלכם הוא לא מוקד העניין העיקרי שלכם, מומלץ לשקול להעביר את הניהול שלו לחברה מנהלת אשר מתמחה בתחום, חניוני מאיה מציעים שירות כזה, מוזמנים להמשיך לקרוא עלינו.

שיפוץ חניונים על פי התקנים

בגלל שחניונים הם בסופו של דבר מקום ציבורי, גם אם רק משרתים מקום ציבורי אחר, עליהם לעמוד בתקנים של המדינה. כאשר אתם משפצים את החניון לא מספיק להיעזר בשיפוצניק או לדוגמא צבעי, אתם רוצים מישהו שמבין בתחום ויוודא שאתם משפצים את החניון בצורה נכונה שתואמת את תקנות החניונים. יכול להיות שתרצו לעשות כל מיני שינויים בנראות אך הם אינם עומדים בתקנים, ולכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע.

אנו בחניוני מאיה מאמינים שכל חניון יכול להיראות טוב וחדש, גם אם הוא עומד כבר שנים רבות. שיפוץ חניון הוא בהחלט משימה ברת ביצוע על ידי חלוקה למשימות קטנות ונקודתיות שיוצרות סך הכל אווירה טובה בחניון לאלו שחונים ולאלו שעוברים בו. אנו מנהלים חניונים רבים ולכן עתירי ניסיון בשיפוץ חניונים, אם אתם בעלי חניון ואתם מודאגים ממצבו, או שאפילו מעולם לא ביצעתם לו רענון, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

שאלות נפוצות

שיפוץ חניון כולל כל מיני הליכים כתלות בצורך שמעלה החניון, זאת יכול להיות הליכים כדוגמת צביעת קירות, רצפות ותקרות, החלפת תאורה, ניקוי, תיקון פגמים וכדומה… בסופו של דבר כל חניון מבקש את שדרוש לו וחברה מקצועית נותנת מענה לכל הדברים הללו.

על פניו מדובר במקום בבעלות מנהל החניון ולכן לכאורה אפשר לבחור להביא בעלי מקצוע ספציפיים. אך חשוב לזכור שהחניון צריך לעמוד בתקנים מסוימים ולכן כדאי לשכור חברה שמתמחה בשיפוץ חניונים אשר תרכז את ההליך ותוודא את תקינותו.

כדי להקל על המשתמשים בחניון, ובגלל שמדובר במקום ציבורי, ישנן תקנות אשר כל חניון צריך לעמוד בהן. התקנות חלות גם על הצבע של הקירות והרצפות בחניון ולא תמיד תוכלו לעשות מה שתרצו תחת תקנות אלו.

כמובן שכן ואפילו חשוב. התאמת התאורה לצרכים ולמבנה של החניון תורמת לחוויית המשתמש בחניון ויכולה אפילו לחסוך כסף על צריכת חשמל לבעלי החניון.

דילוג לתוכן