חניוני מאיה בע"מ

חניוני מאיה חברת ניהול חניונים ומגרשי חניה מהגדולות, המוכרות והמקצועיות ביותר בישראל. בעלת ניסיון של עשרות שנים בפיתוח, ניהול, אחזקה, ייעוץ, הקמה ותפעול חניונים בכל רחבי הארץ.

 חיוג מקוצר 8396*
נגן וידאו אודות ניהול חניונים - חניוני מאיה
01 חניוני מאיה

חברת חניוני מאיה בע"מ
חברה לניהול חניונים הפעלת חניונים ומגרשי חניה מהגדולות, המוכרות והמקצועיות ביותר בישראל

אנו חברת החניונים המובילה את עולם ניהול והפעלת החניונים בישראל בעלת ניסיון עשיר של 15 שנה בהקמה, ניהול, ייעוץ, תפעול, שיפוץ הקמה הפעלת חניונים ופיתוח עשרות חניונים בכל הארץ, אנו החברה לניהול חניונים ומגרשי חניה יצירת מאות אלפי מקומות חניה ומתן שירות למיליוני לקוחות מרוצים בכל השנה.

לנגד עינינו עומד ערך שמירת יחסי הוגנות מול בעלי הנכסים, השוכרים והלקוחות שלנו.

אנו מתחדשים כל הזמן. החברה מצוידת במערכות טכנולוגיות מהמתקדמות ביותר בעולם. *מערכות שליטה ובקרה ממוחשבות.
*חדר בקרה מתקדם- הכולל צפייה ONLINE במסכי LED מתקדמים בעלי רזולוציה חדה ביותר.
*מצלמות המרושתות בכל החניונים.
*שירות זמין 24/7 – צוותים טכניים ומענה מהיר לקהל לקוחותינו בכל בעיה.
*עמידה בחובות מול רשויות ועיריות בישראל, וכל זה תוך עמידה בסטנדרטים בינלאומיים.

02 חניוני מאיה

אנו בחניוני מאיה כאן בשבילכם

ידע טכנולוגי, ניסיון ומקצועיות
יש לנו את כל הידע הטכנולוגי הניסיון והמקצועיות הדרושים לשיפוץ, שדרוג, בנייה, תפעול ניהול והקמת חניונים בסטנדרט בינלאומי, הכולל סימון תאי חנייה וחניות נכים, שיקום רצפת הבטון, ביצוע ציפוי אפוקסי על מגוון רב של משטחים, הכוונה ושילוט לתנועה, אפשרות התקנת מערכות תאורה חסכוניות וחכמות כולל שילוט דיגיטלי מתקדם.
מתווך בעל מגרש או נכס?
אנו מחפשים לשכור או לרכוש או להפעיל חניונים מכל סוג
חניונים עיליים, מגרשים לבנייה, מגרשים ריקים, בניינים להריסה, חניונים תת קרקעיים פעילים וכל סוג של מבנה אשר ניתן להפוך לחניון. אנו נפעל בכל עסקה להכנת והכשרת הנכס לחניון בשיתוף פעולה מלא.
שקופית קודמת
שקופית הבאה

מייסדי החברה גיא ונמרוד כהן הם דור שני בחברה שקיימת משנת 2005. חברה העוסקת ברכישה, בנייהפיתוחאחזקה, תפעולשיפוץ  ייעוץ הפעלת חניונים וניהול כל סוגי החניונים ומגרשי חניה .

גיא ונמרוד כהן גדלו והתחנכו בנווה מונסון.

בניהולם החברה גדלה התפתחה והתרחבה עד למיצובה כיום כאחת החברות המובילות והמתקדמות בתחום ניהול חניונים והפעלת חניונים ומגרשי חניה בישראל.

הבעלים של חניוני מאיה
03 חניוני מאיה

מקצוענות בחניוני מאיה

אנחנו מתייחסים אליך כשותף עסקי שלנו. פנה אלינו לקבלת הצעה מיוחדת לניהול החניון או הפעלת החניון או מגרש החניה שלך ביחד נשפר את הרווח של כולנו תוך הוזלת ההוצאות השוטפות, שיפור הרווחיות ומימוש הפוטנציאל העסקי של החניון עד תומו.

כל אדם והדרישות שלו
כל אדם והצרכים שלו ולכולם חניוני מאיה נמצאים פה

רוצים לדעת במה אנו בחניוני מאיה מומחים?

ימים בשנה
ימים בשבוע
שעות ביממה
עובדים און ליין

אנו מצויידים בחדר בקרה מהמתקדמים והטכנולוגיים ביותר. חדר המדמה “חדר מצב צה”לי “. חדר הבקרה פעיל 24 שעות ביממה- מותקנים בו מסכי LED ברזולוציה מתקדמת ביותר,הציוד נקנה מהחברות המסכים והמצלמות המתקדמות והמקצועיות בעולם, מרושתים למצלמות המותקנות בכל החניונים. באמצעותם מושגת בקרה ושליטה בכל החניונים ומגרשי החניה שבבעלותנו או תחת תפעול ניהול או הפעלת חניון של חברת חניוני מאיה.
האני מאמין שלנו הוא- הקפדה על טכנולוגיה עדכנית כל עת, למידה והתחדשות יחד עם הון אנושי גבוה. השילוב בין השניים מאפשר לנו להיענות לכל תקלה ולתת את השירות הטוב ביותר. אנו נמשיך להוביל את ניהול החניונים בישראל.

דילוג לתוכן