בעלי בתים שאין להם מספיק מקומות חניה בבניינים שלהם צריכים להיות יצירתיים בכל מה שקשור לתקנות ולתקנות חניה. בקרות החניה הן בעיקר במדינות מפותחות, שם הן יקרות וקשות לביצוע בשל הביקוש הגובר למקומות חניה. דרישות החניה המינימליות נוטות להיות מוגזמות מכיוון שהן בדרך כלל מבוססות על סקרי צרכים המתבצעים במקומות תלויים ברכב הדורשים יותר חניה מהנדרש.

באזור עירוני טיפוסי, ניתן לצמצם את מספר מקומות החניה הנדרשים ב-30-50% וביקוש החניה יכול להיות מופחת באופן משמעותי על ידי הפרדת עלויות החניה, כך שהנהגים משלמים ישירות ולא בעקיפין עבור חניה. כדי לסחוט יותר ערך ממקום חניה, עליכם לצמצם את מספר מקומות החניה הנדרשים להפעלת השטח. פתרון סכסוך זה הוא לרוב פשוט כמו קלייה בחניה זולה, בדרך כלל שמורה לנוסעים שרוצים לחנות ביום ולחנות איפה שיש פחות סכסוכים.

החלפת מקומות חניה מינימליים בכיסויי חניה יכולה לסייע למפתחים להימנע מציות לדרישות הרגולציה ולצורך להבטיח כי וריאציות השימוש בקרקע מובטחות, ומאפשרת לכם לספק פחות מקומות חנייה מהנדרש.

פתרונות רבים אחרים תורמים לעיצוב בר קיימא, כגון מתקני חניה שהם אינטגרטיביים לטיפולוגית הבניין. חניות פתרונות, חטיבת WGI, מתמחה במתן ייעוץ חניה, כפי שעשה קרל ווקר במשך 33 שנה. צוות שירותי החניה עובד עם סוכנויות לניהול תכנון, תכנון והקמה של חניונים רבי קומות, חניונים רב קומות ומערכות ניהול חניה.

אנו מציעים גם סביבת חניה שצוות ההנהלה ולקוחותיה יכולים לנהל בקלות. תוכנת ניהול החניה המתקדמת שלנו מקלה על השליטה בכניסה וביציאה של רכבים לחניונים ומחוצה להם. ניהול מקומות החניה מבטיח כי לרוב התושבים והמבקרים יש את מקומות החניה הנוחים ביותר שיש ויכולים גם להפעיל אותם.

שיפור התנאים להולכי רגל ורוכבי אופניים, צמצום שטחים שצריך לפתח מחדש באופן קבוע על ידי סגירת קטעי חניונים, יישום תכניות חניה הצפה, הגברת יעילות מתקני החניה באמצעות שיתוף, רגולציה ותמחור, שיפור מידע המשתמש ושיפור מתקני חניה באתר.

כדי להציג את תקנות החניה ולמצוא את היישום המתאים לצרכי החניה שלך, לחץ על “חניית עובדים” או פנה אל שירות החניה. חזור למטרת החניון וקבע כמה מקומות חניה מומלצים לענף ונאכפים על ידי תקנות הבנייה. גלה את מספר מקומות החניה וברר אם אתה זקוק למקומות נוספים, כמו חניית נכים או חניית צוות. כשחוזרים לחניונים הרב-תכליתיים אתה קובע כמה מקומות חניה: כמה מקומות חניה המומלצים על ידי התעשייה, כמה מקומות חניה וכמה זמן ייבנו – בהתאם לתקנות ולדרישות החלות על כל בניין? אם נחזור לכל חניה ייעודית: נקודות מגע ממוקדות לתעשייה, מספר מקומות החניה והדרישות להקמת אתרי בנייה.

אם אנו מבקשים למחוק את מאגר ניהול החניה, עלינו לבקש את המחיקה ממאגר ניהול החניה.

אז ימליץ הרופא להנהלת החניה לגבי כרטיס החניה לנכים. רכזי חניה של סוכנויות המבקשים אישורי חניה עבור ספקים וקבלנים חייבים ליצור קשר עם רכז החניה של חניוני מאיה כדי להסביר את הצורך במקומות חניה כאלה. יש לבצע סידורי חניה זמניים בהתאם להליכים שלהלן.

התוכנית תציע פתרונות לבעיות החניה שזוהו, כולל יצירת מקומות חניה במקומות ספציפיים וניהול משאבי החניה הקיימים. דון כיצד ניתן להשתמש באסטרטגיות חניה לשיפור העיר וכיצד הן יכולות להפיק תועלת ממדיניות החניה בעיר, מתקנות החניה ומתקנות ונהלי החניה ברחבי העיר. דיון על אסטרטגיות חניה וכיצד אנו יכולים להשתמש באסטרטגיות ניהול חניה כדי לשפר ערים, כיצד פועלות אסטרטגיות ומדיניות ניהול חניה, קודי חניה ומדיניות ושיטות חניה ברחבי העיר.

נוהל ניהול החניה הפורסטלי (pdf) קובע את ההנחיות והנהלים למקומות חניה שה- DOE שולט במתקני פורסטל. קיימת מדיניות לפיה רק אנשי מורשה רשאים לחנות בחניונים.

התושבים מחויבים להחנות באופן קבוע מחוץ לאזור המגורים. עובדים חונים במוסכי חניה של DCAMM רק כדי לעבוד בבניינים המנוהלים על ידי DCACM ובבית המדינה.

התפתחויות מגורים הקלו על בעיה זו בכך שאפשרו לדיירים לרכוש מקומות חניה בתשלום נוסף בנוסף לשכר הדירה החודשי שלהם. בעלי מפעילי חניונים פרטיים רבים מציעים מערכות תשלום סלולריות בכדי להגביר את הנוחות ולהפוך את החניה לניהול יותר. חלקם השיקו קמפיינים שיווקיים המעודדים לקוחות להוריד אפליקציות ולהגדיר תשלומים ללא מגע.

גישת ה- ATDM משתמשת בחיובי חניה כאמצעי להשפיע על אפשרויות נסיעה וחניה וניהול דינמי של ביקוש התחבורה. מעקב רציף אחר זמינות מקומות החניה ובגישה מסוימת משמש לניטור רציף ולניהול זמינות מקומות החניה. גישת ה- ATDM משתמשת בתמחור חניה ממגוון סיבות, כמו למשל אלטרנטיבה למוני חניה, כדרך לפקח ולנהל את הביקוש לחניה, וכאמצעי להשפיע ולנהל באופן דינמי נסיעות או בחירת חניה לפי דרישת התנועה.